Druk & Bestel wordt trekz
Druk & Bestel uit Elst, specialist in premium labels, stickers en typeplaatjes, maakt de overstap naar een nieuwe naam: trekz. De naam sloot niet meer aan bij de op maat gemaakte oplossingen die het bedrijf tegenwoordig biedt en de technische knowhow op het gebied van variabel drukwerk, zoals QR-codes, barcodes en NFC-chips.
‘De naam Druk & Bestel deed vermoeden dat we een standaard drukservice aanboden, maar we doen zoveel meer dan dat. Onze klanten verwachten maatwerk, technische begeleiding en producten die perfect integreren in hun systemen’, zegt Mark, eigenaar van trekz. ‘We wilden een naam die past bij onze waarden en die de juiste klanten aanspreekt.’
‘Met trekz willen we laten zien dat we niet alleen producten leveren, maar complete oplossingen die analoge en digitale werelden verbinden’, voegt Mark toe. ‘We zijn een partner die met je meedenkt, van begin tot eind.’
Rebranding
De nieuwe naam trekz is geïnspireerd door het Engelse woord ‘tracks’, dat sporen of traceerbare dingen betekent. Dat sluit nauw aan bij de diensten van het bedrijf, waarbij producten traceerbaar worden gemaakt via labels, codes en naamplaatjes. De naam symboliseert volgens de onderneming ‘vooruitgang, verbondenheid en betrouwbaarheid, met de eigenwijze 'z' aan het einde die staat voor de begeleiding van A tot Z’.
Met de rebranding zet trekz een belangrijke stap richting de toekomst, met de ambitie om zijn positie als premium B2B-merk verder te versterken. Het bedrijf biedt op maat gemaakte oplossingen voor onder andere de industrie, automotive, horeca en producenten, waarbij de focus ligt op innovatie, kwaliteit en technische ondersteuning. Dankzij de eigen productie is trekz in staat om flexibele, klantgerichte oplossingen te leveren, inclusief naadloze API-koppelingen met externe klantsystemen.
Hoewel de naam verandert, blijft de kern van het bedrijf ongewijzigd. ‘Onze naam is veranderd, maar onze klanten kunnen nog steeds rekenen op dezelfde betrouwbaarheid en expertise die ze van ons gewend zijn’, zegt Mark. ‘We blijven streven naar oplossingen die naadloos aansluiten op de behoeften van onze klanten, met dezelfde aandacht voor detail.’
Wekelijks het laatste nieuws in je inbox met de PRINTmatters nieuwsbrief