Abonneren  Inloggen

4 redenen waarom creatieve professionals kiezen voor Print.com

19 mei 2023

Dit artikel wordt je aangeboden door Print.com

Print.com loves Frequent Flyers: resellers, designers, signmakers en drukkerijen. Omdat we geloven in jouw creativiteit. De waarde die jij toevoegt voor jouw klanten. Daarom is onze klantenservice 100% toegesneden op professionele gebruikers zoals jij. En zit onze bestelapp vol functies die je werk makkelijker maken. In deze blog vind je 4 redenen waarom meer dan zesduizend creatieve professionals kiezen voor Print.com, elke dag opnieuw.

1. Je voegt heel gemakkelijk meerdere designs toe aan je bestellingen

Ooit was het bestellen van een product met meer dan één design een tijdrovend klusje. Had je bijvoorbeeld 1000 visitekaartjes nodig met 10 verschillende ontwerpen? Dan plaatste je 10 keer een herhaalbestelling, uploadde 10 keer een ontwerp en betaalde 10 keer de verzendkosten. Heel omslachtig allemaal. Toch?

Die dagen zijn voorbij. Bij Print.com upload je heel gemakkelijk meerdere ontwerpen bij je bestellingen. Tenminste, als je kiest voor digital printing. Geef bij het samenstellen van je product aan hoeveel designs je wilt afdrukken, upload je pdf’s, check je designs en reken af. Supersimpel! Zo bespaar je tijd en geld.

2. Je kiest precies de oplage die jij wilt

Bij veel online drukwerkaanbieders ben je gehouden aan vaste oplages. Denk bijvoorbeeld aan flyers, die je kunt bestellen in een oplage van 400 of 500 stuks. Maar niks daartussenin. Wat nu als je 450 flyers nodig hebt?

In de bestelapp van Print.com kies je altijd precies de oplage die jij wil. Of dat nu 400, 450 of 493 exemplaren zijn. Zo hoef je nooit méér exemplaren weg te gooien. En dat scheelt je afval, kosten én onnodige milieubelasting.

3. Je verstuurt je offertes direct vanuit de Print.com bestelapp

Vraagt je klant om een prijsopgave? Vanuit onze bestelapp verstuur je heel gemakkelijk offertes op aan. Selecteer je product, prijs en je gegevens toe. Dat is alles! Je kunt zelfs custom briefpapier uploaden voor een nog professionelere uitstraling.

4. Verdeel je projecten over meerdere winkelwagentjes

Werk je regelmatig voor meerdere accounts tegelijk? Dan is overzicht houden best een uitdaging. Bij Print.com verdeel je je bestelling gemakkelijk over meerdere winkelwagentjes, die je ook nog eens een referentie kun meegeven. Zo houd je grip op je kosten en vind je bestellingen lekker snel terug.

Wil je weten welke tools en features we nog meer hebben klaarstaan voor professionals als jij? Meld direct aan voor een gratis demo. De crew staat voor je klaar.