
Multicopy wil merk verder uitbouwen
Multicopy wil haar marktpositie nog verder verstevigen. Daarvoor heeft de organisatie creative digital agency C2B gevraagd het merk verder uit te bouwen.
Meerdere campagnes
Er zullen meerdere campagnes worden opgezet om te werken aan zowel de merkkennis als aan een verhoogde conversie op de producten en diensten zoals drukwerk, signing en communicatieadvies.
Merkbekendheid
Dit kalenderjaar ontwikkelt C2B onder meer een branding campagne om de merkbekendheid van Multicopy te vergroten. Daarnaast lanceren ze drie middelgrote campagnes, zogeheten ‘Hub-campagnes’, waarin de verschillende specifieke diensten van Multicopy worden uitgelicht. Ook is C2B verantwoordelijk voor de ongoing social ads van het bedrijf, de ‘Hygiene-content’, met als doel het stimuleren van conversies.
Online zichtbaar
‘De mensen van C2B hebben een enorme kennis over het online zichtbaar maken van je merk. Dat hadden we als Multicopy nodig. Daarmee kunnen we zowel bestaande klanten breder bereiken, als nieuwe doelgroepen informeren over onze communicatieoplossingen’, zegt Annette Dales, algemeen directeur van Multicopy The Communication Company.