Abonneren  Inloggen

Multicopy 18e plek MT1000

4 januari 2021

Multicopy The Communication Company heeft de 18e plaats behaald in de MT1000 van 2020. Op het gebied van klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering behaalde zij bovendien drie keer de maximale waardering van 5 sterren.

MT1000

De MT1000 is het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. Dit onderzoek wordt elk jaar in opdracht van Management Team uitgevoerd door Amsterdam Centre for Business Innovation, onderdeel van de Universiteit van Amsterdam.

Meer dan 5.500 respondenten hebben hun beoordeling gegeven aan de bedrijven waarmee zij in de laatste drie jaar zakelijk contact hebben gehad. Het gaat in de MT1000 dus niet om imago, maar om daadwerkelijke ervaringen.

Trots

Algemeen directeur Annette Dales is trots op de 18e positie in de lijst met 1000 beste zakelijke dienstverleners: “Het is de waardering van onze opdrachtgevers die ons zo ver in deze lijst heeft gebracht. Het is hun persoonlijke ervaring die ervoor heeft gezorgd dat ze ons aanbevelen bij een vriend of collega en ons op de vragen over klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering de maximale waardering van vijf sterren hebben gegeven."

“Dat we nu hoog binnenkomen in de MT1000 van zakelijke dienstverleners zegt iets over hoe goed de Multicopy-ondernemers de transitie hebben gemaakt van copyshop naar allround partner op het gebied van communicatie. Ik ben dan ook ontzettend trots op onze Multicopy-ondernemers en hun teams.”

Grootsheid voor het mkb

Multicopy The Communication Company heeft als missie ondernemingen de grootsheid te geven die zij verdienen. Annette Dales: “Het mkb is de motor van de economie maar ziet zichzelf nog vaak als Calimero. Wij willen juist hen daarom ondersteunen bij hun communicatie. Je hoeft geen groot merk of groot bedrijf te zijn om toch opvallend en groots te kunnen communiceren.”

Annette Dales: “Hoe we dat doen? Aan de hand van een Refresh Gesprek. Daarin gaan we samen met de ondernemer terug naar de kern van zijn of haar onderneming. Terug naar de passie en de werkelijke uitdaging. Daar liggen de kansen voor meer succes. Dit zetten we vervolgens om in opvallende communicatie. Ik nodig iedereen uit om contact met zijn of haar vestiging in de buurt op te nemen en zo’n gesprek aan te gaan.