Abonneren  Inloggen

Grafisch Bedrijf Crezée & Vanderperk Groep gaan samen

4 januari 2021

Grafisch Bedrijf Crezée uit Meerkerk en Vanderperk Groep uit Groot-Ammers hebben met ingang van 2021 de handen ineen geslagen, om samen de ambities in full-service communicatie mogelijk te maken.

In een tijd waarin bedrijven en organisaties steeds meer mogelijkheden hebben om hun interne en externe doelgroepen persoonlijk aan te spreken en op maat te bedienen, worden dienstverleners als Crezée en Vanderperk Groep meer dan ooit uitgedaagd om op de volledige breedte van online én offline communicatie doelgerichte oplossingen te bieden. Om hierin een full-service groeistrategie succesvol in te zetten, vonden beide bedrijven in elkaars dienstenpakket en portfolio een perfecte match om de krachten te bundelen.

Klanten breder bedienen

Crezée-directeur Jan Willem Klop: ‘We hadden geen beter moment kunnen bedenken om deze stap met Vanderperk Groep te zetten. Beide bedrijven staan er goed voor. Daar wil je natuurlijk op doorpakken. Dat vraagt naar onze mening om een stap extra, in een nieuwe richting zelfs. Met Vanderperk Groep kunnen we onze relaties straks ook online bedienen.’

Kees de Zwart, directeur Vanderperk Groep: ‘Iedere organisatie heeft een uniek verhaal te vertellen. Sinds jaar en dag helpen wij onze relaties daarbij. Dat doen we op allerlei manieren en met allerlei oplossingen. Zo zien we bij marketingcampagnes een toenemende vraag om doelgroepen persoonlijk aan te spreken. Op dit front gaan we nu door de krachtenbundeling met de variabele data printing-specialisten van Crezée een extra stap voorwaarts zetten en willen we nog beter worden in wat we voor en met onze relaties doen.’

Onder eigen naam actief

Beide partners blijven voorlopig onder eigen naam actief. Voor klanten verandert er wat dat betreft dus nog niets. Wat wel verandert is dat alle klanten vanaf komend jaar in Groot-Ammers bij een groter team terecht kunnen, voor nog meer expertise, nog meer oplossingen en nog meer mogelijkheden om met verrassende en doeltreffende communicatieoplossingen te bouwen aan waardevolle relaties met hun doelgroepen. Precies waar deze tijd om vraagt.