Abonneren  Inloggen

Een geheime missie en textieldruk

22 december 2020

De nieuwe editie van PRINTmatters biedt een divers palet aan onderwerpen: van textieldesigners die lovende uitspraken doen over digitaaldruk tot een Belgische drukker op geheime missie. En vraag je als drukker af: ben je een zombie of premium-onderneming?

Wat is het lekker om in deze tijd met feestelijke dagen, verpakt in een lockdownperiode, even in je luie stoel of op de bank een krant of tijdschrift te lezen. PRINTmatters helpt daarbij, want de laatste editie van 2020 biedt een brede range aan onderwerpen.

Marco Aarnink

Zoals aangestipt is er een Belgische onderneming, vlakbij de Nederlandse grens, die zich voorbereid op een geheime missie. Marco Aarnink vertelt over de ontwikkeling van zijn onderneming Print.com. En web to print wordt nu ook verkend door ambachtslieden en verpakkingsprofessionals.

Zombie of premiumdrukker

Richard van Hoorn schreef het artikel Tussen zombie en premium dat duiding geeft over de koers die uw drukkerij bewandelt. Dat digitaal drukken ook de textielwereld bereikt, blijkt duidelijk uit het enthousiasme van textieldesigners Lobna en Erdem Terzi van het Nederlandse La Terzi. Er staat nog zoveel meer in. Neem een abonnement en laat al deze waardevolle en inspirerende informatie niet aan u voorbij gaan.

Word abonnee en lees ons magazine