Abonneren  Inloggen

Vandaag start de ‘Innovation Week’ van Heidelberg

19 oktober 2020

Van 19 tot 23 oktober zijn online de actuele Heidelberg-innovaties in de commerciële, label- en verpakkingsdruksegmenten te volgen. Daarbij ligt de nadruk op het potentieel van digitalisering van processen.

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) maakt het mogelijk om tijdens dit digitale evenement productpresentaties, innovaties en één-op-één gesprekken te beleven. Onder het motto ‘Unfold your potential’, demonstreert Heidelberg het potentieel van de digitalisering van processen voor de commerciële, label- en verpakkingsdrukkerij segmenten. Het doel is om de productiviteit en het concurrentievermogen van drukkerijen te vergroten. Het bedrijf presenteert antwoorden op de uitdagingen in de printmedia-industrie en hoe de industrie klaar staat voor de toekomst: met innovatieve technologieën, nieuwe bedrijfsmodellen en end-to-end-oplossingen die de prestaties verbeteren.

35 landen, 30 talen en 15 tijdzones

In alle online presentaties kunnen klanten de experts alle vragen stellen die ze hebben. Een ander bijzonder hoogtepunt vormt de één-op-één-gesprekken met de lokale Heidelberg-verkopers - in meer dan 35 landen, 30 talen en 15 tijdzones - die kunnen worden geboekt. ‘We zien onszelf als de partner van onze klanten en willen de voordelen van onze nieuwe producten en innovaties laten zien,’ zegt Ludwig Allgoewer, hoofd Global Sales en Marketing bij Heidelberg. ‘We geven onze klanten en geïnteresseerde deelnemers de mogelijkheid om te profiteren van de kennis van onze experts door vragen eenvoudig en rechtstreeks met hun Heidelberg-contactpersoon te verhelderen in een videochat.’ Deze één-op-één sessies worden ondersteund door medewerkers van het wereldwijde productmanagementnetwerk, vergelijkbaar met wat er op een beurs zou gebeuren.

Commercieel drukwerk, labels en verpakkingen

Alles in het vijfdaagse online evenement is gericht op het delen van kennis over de prangende vraagstukken in de branche. Hoe kunnen commerciële drukkerijen de complexiteit verminderen en tegelijkertijd de efficiëntie en productiviteit verhogen? Deze en andere onderwerpen komen aan bod in de eerste twee dagen in het commerciële segment. Op de derde dag leren de deelnemers bijvoorbeeld hoe ze hoogwaardige labels economisch en kwalitatief kunnen produceren. De laatste twee dagen staan in het teken staan ​​van Verpakkingen waar Heidelberg zich richt op producties op vouwkarton.

De presentaties worden gehouden in het Duits en Engels en worden aangeboden met ondertiteling in zes andere talen: Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch en Spaans.

Eenvoudige en gratis registratie

Geïnteresseerden kunnen zich eenvoudig en gratis registreren via de link heidelberg.com/innovationweek en hun eigen agenda opstellen, of het nu gaat om productpresentaties of innovatiegesprekken. Eén registratie biedt toegang tot alles. Alle online presentaties zullen na de Innovation Week als opname beschikbaar zijn.