Terug naar overzicht

Verpakken
label, tarsus, virtual

Virtual Label Summit 2020

Beursorganisator Tarsus Group heeft de inschrijving geopend voor haar allereerste Virtual Label Summit. Dit online evenement vindt plaats tussen 28 september en 2 oktober.

  • 15 sep 2020

Het virtuele evenement is ontwikkeld om de wereldwijde label- en verpakkingsdrukindustrie verbonden te houden. De organisatie wil inzicht bieden in hoe converters en etiket- en verpakkingsdruk leveranciers toekomstbestendig kunnen zijn en de wereldwijde industrie vooruit helpen tijdens deze veranderende tijden.

Programma Virtual Label Summit

Het conferentieprogramma is gericht op het bedrijfsleven en de strategie. Elke dag wordt een thema rond de meest urgente onderwerpen van de industrie uitgelicht:
Dag één onderzoekt het veranderende wereldwijde label- en verpakkingslandschap.
Dag twee richt zich op het perspectief, de zakelijke markten en de kansen van de converter.
Dag drie gaat dieper in op hoe bedrijven kunnen plannen en profiteren van de nieuwste technologie en trends om hun bedrijven toekomstbestendiger te maken.
Dag vier gaat verder met het future-proofing thema middels tips en inzicht in het benutten van verkoop- en marketingmogelijkheden.
Dag vijf richt zich op branding en design vanuit klantperspectief.

Nieuwste ontwikkelingen op eerste Virtual Label Summit

Lisa Milburn, managing director voor de Labelexpo Global Series, zegt: ‘In deze veranderende tijden is het van vitaal belang dat de hele industrie verbonden blijft met de nieuwste ontwikkelingen en haar branchekennis buiten de Labelexpo-shows verbetert. We zijn enorm enthousiast om onze allereerste Virtual Label Summit te starten. Ik dring er bij de wereldwijde industrie op alle niveaus op aan om van deze gelegenheid gebruik te maken; zowel converters als leveranciers zullen een even belangrijke rol spelen om onze industrie in de komende maanden na COVID-19 weer op de rails te krijgen, en de Virtual Label Summit zal hen helpen zich voor te bereiden.’