Abonneren  Inloggen

Etikettendrukkerij Eshuis organiseert online beurs

14 mei 2020

Op 9 juni organiseert drukkerij en verpakkingsspecialist Eshuis uit Dalfsen een online beurs om MKB-bedrijven te inspireren over 'Kansen creëren en benutten, tijdens & na Corona'.

Door COVID-19 gaan veel beurzen niet door en is thuiswerken de nieuwe norm. Toch willen veel mensen op de hoogte blijven, maar de vele losse Webinars die her en der plaatsvinden bieden geen rust in de agenda. Een beurs bezoeken heeft als voordeel dat je binnen één dag alle informatie kunt verzamelen die je nodig hebt. Omdat dit fysiek niet meer kan, brengt Eshuis de beurs nu naar de huiskamer van MKB’ers.

Na de Corona

Marije Hulzebosch (marketing manager bij Eshuis): “Als Eshuis zijnde keken we altijd weer uit naar de beurzen. Het zijn voor ons de ideale momenten om veel klanten en toekomstige klanten te spreken. Men kan dan persoonlijk altijd even vragen stellen aan onze accountmanagers en meteen de laatste ontwikkelingen en trends inzien. Juist omdat iedereen nu thuiszit, heeft iedereen een drukke agenda. Even tussendoor een Webinar kan daarom vaak lastig zijn. Toch willen mensen ook weer verder kijken. Hoe overleven we corona, maar ook, hoe gaan we post-corona verder. Daarom gaan we deze inspirerende online beurs organiseren. Even een middag duiken in de onderwerpen die voor jou als bedrijf van belang kunnen zijn.”

Livestreams en online stand

Tijdens deze online beurs hebben we diverse livestreams naast elkaar lopen. Via de ene livestream kun je meeluisteren en –kijken naar diverse sprekers die de laatste inzichten geven over verschillende onderwerpen. Daarnaast hebben wij onze beursstand opgezet die ook via livestream is te bekijken. Onze accountmanagers staan klaar voor de online beursbezoekers en kunnen ter plekke vragen beantwoorden middels onze live chat of inzoomen op de fysieke samples die wij branche-gerelateerd hebben voorbereid.

Eigen programma

Geïnteresseerden kunnen zich op voorhand gratis inschrijven en een keuze maken uit de onderwerpen die zij interessant vinden. Aan de hand van de gekozen onderwerpen kunnen wij de volgorde van het programma bepalen zodat men de sessies makkelijk na elkaar kan combineren. Tussendoor heeft de bezoeker de mogelijkheid om naar onze online stand te gaan om daar vragen te stellen of naar de diverse verpakkingsmogelijkheden te kijken. Op deze manier proberen we het programma zo efficiënt mogelijk in te plannen, zodat de bezoeker in een beperkte tijd al de onderwerpen kan doornemen die hij of zij wenst.

Onderwerpen

Eshuis heeft de volgende onderwerpen voor de beurs samengesteld:

  • Online verkopen
    Lege winkelstraten en verlies van out of home omzetkanalen. Hoe kun je op een laagdrempelige manier toch jouw product aan de man brengen?
  • Sustainability
    Wat is er vandaag mogelijk? En waar gaan we heen? Van een goed alternatief tot volledig recyclebaar.
  • Opvallen in het schap
    Hoe verander je van verkoopkanaal? Van out of home naar retail en online, een wereld van verschil.? Unieke en laagdrempelige acties die ervoor zorgen dat je de doelgroep beter bereikt en connect met jouw merk.
  • Blik op de toekomst
    Hoe ziet het winkelen er post-corona uit? Trends en ontwikkelingen van nu vertaald naar toekomstscenario’s.

Gratis inschrijven

Geïnteresseerden kunnen zich gratis inschrijven via onderstaande link:
https://www.eshuis.nl/inschrijven-online-beurs-kansen-creeren-benutten

Kun je die dag niet? Maar wil je de informatie achteraf wel ontvangen? Schrijf je dan ook in. De video’s worden achteraf gedeeld met de mensen die zich hebben ingeschreven.