Abonneren  Inloggen

‘De comeback van print’ is uitgesteld

5 maart 2020

Niet alleen in het buitenland, maar ook in Nederland zien organisaties zich genoodzaakt events uit te stellen vanwege het heersende coronavirus. Ook Senefelder Misset verschuift een in april gepland event door naar september.

Drukkerij Senefelder Misset in Doetinchem organiseert voor de 22ste keer haar jaarlijkse seminar voor uitgevers, hoofdredacteuren en marketeers. Deze editie met de aantrekkelijke kop ‘De comeback van print’ stond gepland voor 9 april. Het gaat die middag om onder meer over het (her)inzetten van print door bedrijven als KLM, Airbnb, Amazon en bol.com. Deze organisaties kozen er vorig jaar allemaal voor om print in te zetten naast hun andere kanalen om hun doelgroep te bereiken. Tijdens het event wordt onder meer ingegaan op de vraag waar die hernieuwde waardering van print vandaan komt.

Comeback to print verplaatst naar 8 september

Maar … ook Senefelder Misset ziet de ontwikkeling van het coronavirus als een reden om het event te verzetten. De nieuwe datum is nu 8 september. De directie meldt: ‘In verband met het coronavirus hebben wij besloten het seminar te verplaatsen. De reden is dat wij geen enkel gezondheidsrisico willen nemen. De gezondheid van klanten, partners, bezoekers en werknemers heeft de hoogste prioriteit.’