Terug naar overzicht

Premium artikel Print

Nic. Oud heeft mammoetlijn voor gepersonaliseerde folderpakketten

Kiesjefolders.nl groeit als kool. In 2019 groeide het aantal abonnees van dit bestelplatform voor gepersonaliseerde folders van 40.000 naar 100.000. Eind 2021 moeten dat er al een half miljoen zijn. Om deze aantallen rendabel te kunnen servicen, heeft Print- en Direct Mail fulfilmentspecialist Nic. Oud zelf een 41 meter lange automatiseringslijn ontwikkeld. Deze kan tot 15.000 gepersonaliseerde folderpakketten per uur produceren, met maximaal 33 folders per pakket.

  • 30 jan 2020

De opkomst van kiesjefolders.nl heeft alles te maken met een gat in de markt dat wordt veroorzaakt door de JAIJA-sticker. Zonder die sticker mag in Amsterdam al sinds januari 2018 geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer aan huis worden bezorgd. Veel burgers zullen die JAIJA-sticker niet gaan opplakken, omdat ze niet willen worden gebombardeerd met de gemiddeld dertig folders per week die in Nederland worden verspreid. Maar dat betekent niet dat al deze burgers geen behoefte hebben aan folders, zo weet Aldo Breed, oprichter van kiesjefolders.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!