Abonneren  Inloggen

Joh. Enschedé introduceert MyEventNote

6 november 2019

Op de Festivak (6 & 7 November, in de Brabanthallen in Den Bosch) introduceert Koninklijke Joh. Enschedé MyEventNotes. Deze interactieve bankbiljetten voor themaparken, festivals en andere organisatoren van evenementen zijn voorzien van Augmented Reality.

Uit het persbericht
Bedrijven en organisatoren kunnen de biljetten als betaalmiddel in plaats van munten gebruiken en tevens hun bezoekers een aandenken aan het evenement of bezoek aanbieden. “We zijn ruim een jaar bezig geweest met de voorbereidingen,” zegt Marcel Klok, Sales Director bij Koninklijke Joh. Enschedé. “We willen dat MyEventNote dezelfde kwaliteit en originaliteit heeft als de bankbiljetten van vroeger, maar dan nu met de technologie van deze tijd. Augmented Reality is een unieke manier om je event, festival of speciale actie tot leven te laten komen.”

Volledig gepersonaliseerd

Voor themaparken, festivals, maar ook voor evenementen en speciale gelegenheden, biedt MyEventNote unieke mogelijkheden voor branding. Bijvoorbeeld voor musea om een bepaalde tentoonstelling extra te promoten of voor festivals die geen plastic muntjes meer willen uitgeven. Voorbeelden hiervan zijn te zien op http://www.myeventnote.com
Naast een standaardversie “The One” en “The Half” voor kleinschalige evenementen, kan MyEventNote volledig gepersonaliseerd worden voor elke klant. Hiermee is MyEventNote niet alleen een betaal- en promotiemiddel, maar ook een verzamelobject.

In de net verschenen PRINTmatters 7 meer over de omslag die koninklijke Joh. Enschedé gemaakt heeft.