Abonneren  Inloggen

Elke consument krijgt unieke envelop met persoonlijk aanbod

29 augustus 2019
Premium

Er is klantendata beschikbaar, veel data. De Belgische supermarktketen Delhaize gebruikt die data en helpt zowel de klant als zichzelf dankzij op maat gemaakte print. In samenwerking met de Belgische grafische Group Joos wordt nu zelfs de envelop voorzien van persoonlijke aanbiedingen.

‘Group Joos is de eerste grafische groep in België die een echte ‘White Paper Factory’ opzet,’ zegt ceo Alex Joos van Group Joos. De gedachte achter zo’n ‘factory’ is dat in een procesgang een onbedrukte rol verandert in een bedrukte eindproduct. In dit geval meldt de drukkerijgroep dat ze deze techniek ook toepassen voor de enveloppen om de mailing. Dat is technisch mooi, maar belangrijker is de juiste data bij de juiste persoon te krijgen.


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren