Abonneren  Inloggen

Voor sign naar Düsseldorf

7 januari 2019

Ondernemers en marketeers die op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen op het gebied van sign, relatiegeschenken en kleding als promotie-uiting kunnen vanaf 8 januari terecht in de Messe Düsseldorf.

Van 8 tot 10 januari organiseert Reed Exhibitions de signbeurs Viscom in de Messe in Düsseldorf. Deze vindt tegelijkertijd plaats met de ook daar gehouden evenementen PSI (over relatiegeschenken) en PromoTex (over promotie- sport- en werkkleding). De beurs Viscom maakte de afgelopen jaren, mede door de stevige positionering van concurrent Fespa, een verandering door. Een van de gevolgen is dat de organisatoren meer toevoegen op het gebied van communicatiemogelijkheden voor de retail. De aandacht ging naar conventionele en digitale sign en POS materiaal. Ondertussen voegde Viscom ook digitaal gedrukte interieurtoepassingen toe. Vanaf dit jaar maken ook luxe verpakkingen onderdeel uit van het beursassortiment. Naar verwachting zijn er op Viscom ruim 200 standhouders en bezoeken zo’n 8.000 vakmensen de beurs. Kijk op viscom-messe.com voor meer informatie.