Abonneren  Inloggen

Fespa 2019 belooft 'explosie van mogelijkheden'

11 december 2018

Het aftellen naar het vierdaagse sign-event Fespa 2019 in München is begonnen nu de wereldwijde grootformaat print-expo haar nieuwe branding en slogan onthult.

De Fespa-show van 14 tot en met 17 mei in Messe München belooft een 'Explosion of Possibilities' te worden. De gezamenlijk historie van Fespa en München gaat terug tot 1999. Na deze eerste landing in deze stad kwam de beurs er ook in 2005, 2010 en 2014 terug. Sarah Farrell, hoofd marketing bij Fespa zegt: ‘Onze nieuwe branding geeft de enorme hoeveelheid mogelijkheden en kansen aan die getoond worden.’ Ze gaat meteen lekker los met de uitspraak: ‘Bezoekers vertellen ons altijd dat ze zich als een kind in een snoepwinkel voelen als ze naar Fespa komen.' Farrell zei dat het succes van de printdrukzone over textiel en kleding onder de noemer Print Make Wear op de beurs van Berlijn in 2018 zo populair was dat dit initiatief opnieuw een plek krijgt.
Fespa Global Print Expo 2019 beslaat zes hallen van de Messe München en er wordt verwacht dat meer dan 700 exposanten zullen intekenen. Formeel wordt dit event tegelijk en gezamenlijk georganiseerd met de European Sign Expo 2019, net als vorig jaar in Berlijn. Het geheel oogt als een groot print- en sign event.