Terug naar overzicht

Premium artikel Print

Directeur BDUmedia: 'Het produceren van content is geen core business meer'

Met de aankoop van de HMC-huis-aan-huis bladen van de Telegraaf Media Groep verdubbelde BDUmedia haar positie in lokale media. De productie verloopt bijzonder efficiënt, met een geautomatiseerde layout en de inzet van ?contentregisseurs? in combinatie met freelance journalisten. Directeur Klein Wolterink: ?Het produceren van content is geen core business meer?.

  • 1 nov 2018

Weekkranten. De een wil er van af en de ander ziet er juist brood in. BDUmedia in Barneveld behoort tot de laatste groep. PrintMatters spreekt directeur/uitgever Wiljo Klein Wolterink over de groeiplannen en overnames in de zomerperiode die ligt tussen de overname en de integratie van de weekbladen van Telegraaf-dochter HMC. ‘Oranje is ons traditionele gebied,’ wijst de uitgever aan op een kaartje van Nederland. ‘Geel, lichtblauw, groen en roze is het gebied van HMC.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!