Abonneren  Inloggen

Offline marktplaats voor online connecties

22 oktober 2018

Op donderdag 18 oktober vond het Prindustry Connect Event plaats, een ontmoetingsdag voor partners, prospects en klanten van Prindustry, met veel ruimte voor connecties en inspiratie.

Uit het persbericht
Met twee sfeervolle studio’s in Studio A12 presenteerde Prindustry een beursvloer met partners en een programma met interessante sprekers. Op de beursvloer stond een twintigtal leveranciers, die hun drukwerk, print en sign producten showden. Enthousiaste deelnemers waren bijvoorbeeld Probo, Drukwerkdeal, Dortland en Van Beem, Saxoprint, Intervlag, Zolemba, Oblé, United Print of Control Media. Bezoekers konden zien hoeveel en welke producten zij in een eigen webshop kunnen toevoegen wanneer zij een WhiteLabelShop aanschaffen. Ook stonden er partners die met hun diensten geïntegreerd zijn in het platform achter de WhiteLabelShop, zoals betaalmodule Cardgate, online editor XpressionLabs of online marketingbureau Indenty.

Ramon van Wingerden trapte het sprekersprogramma af met een kijkje in de groeiende keuken van Prindustry. De WhiteLabelShop is dé webshops voor online verkoop van grafische producten en met de Prindustry brandportal speel je echt in op klantbinding: dit is een webshop met een eigen inlog om de printcommunicatie in de huisstijl te bestellen. De nieuwe softwareontwikkelingen zijn veelbelovend. Met de nieuwe feature voor gestandaardiseerde content kunnen WhiteLabelShop gebruikers straks de prijzen en producten van alle aangesloten leveranciers gemakkelijk en snel in één oogopslag vergelijken. Met de nieuwe SiteBuilder is het mogelijk om over te stappen naar een systeem waarin je zelf het design van je webshop kunt opbouwen en aanpassen.

Lourens Scholing en Lonieke Schepers van Drukwerkdeal gaven in hun presentatie vervolgens inspiratie voor e-mailmarketing met hun case over FreebieFriyay. Mark Bonenkamp van Vogelaar maakte de vertaalslag naar concrete contentcampagnes voor WhiteLabelShop gebruikers. In de middag sprak Humphrey Revius namens de Dienst Digitale Overheid over de digitale ontwikkeling van de overheid met kansen voor de grafische branche. Daan Reijnders, CEO van Instant Magazine, vertelde over de rol van print in een wereld vol smartphones. Tot slot was daar Tom Vanlerberghe van Flyeralarm, die het klimaat van big data in het huidige online landschap schetste.