Terug naar overzicht

Premium artikel Print

Marco Aarnink komt met Print.com: lukt zoiets een tweede keer?

Maagdenburgstraat 24 in Deventer, het voormalige pand van Drukwerkdeal. Start-up-sfeer. Marco Aarnink begint opnieuw. Nu met de internationale naam Print.com. De lat ligt hoog, weet hij. En iedereen kijkt mee. Beleving wordt de onderscheidende internationale positionering, gericht op de groep kleine tot middelgrote ondernemers die print nu nog niet via internet bestelt.

  • 3 sep 2018

Er gebeurt weer eens iets spannends in de branche. De succesvolle ondernemer Marco Aarnink komt terug. Opnieuw als internetdrukker. Binnen de branche kent iedereen zijn naam. Hij was met Drukwerkdeal de eerste succesvolle internetdrukker van Nederland en verkocht de onderneming in 2014 aan Vistaprint (nu Cimpress). Van het bedrag dat hij ontving, kon hij op zijn 28ste al rentenieren. De meeste mensen dromen van een zorgeloos bestaan met alleen maar reizen en weelde. Aarnink niet.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!