Terug naar overzicht

Premium artikel Print

Onderzoek: papieren mail respondeert beter

Hoewel communicatie grotendeels digitaal is geworden, blijft papier in allerlei situaties van toegevoegde waarde. Neem Direct Mail: uit onafhankelijk neuro-wetenschappelijk onderzoek blijkt dat fysieke mail in veel gevallen beter respondeert dan digitale mail.

  • 28 aug 2018

De Canadese Post schakelde True Impact Marketing in, Canada’s grootste onderzoeks- en strategiebureau op het gebied van neuromarketing, om werving via papieren mail te vergelijken met die via schermen. De onderneming wilde weten of direct mail nog steeds van belang is in de huidige digitale wereld. En of de tactiele ervaring van invloed is op de manier waarop consumenten ermee omgaan en responderen. De resultaten zijn duidelijk: papier respondeert beter dan digitale werving.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!