Abonneren  Inloggen

Het recept voor de beste voertuigwrap

31 juli 2018
Premium

Buitenreclame scoort volgens studies van Nielsen goed ten opzichte van traditionele communicatiekanalen. Een sterk opkomende vorm is het wrappen van voertuigen en objecten. De hiervoor speciaal ontwikkelde folies maken het mogelijk allerlei objecten in te pakken. Het meest opvallend zijn complete voertuigen. Zelfs bussen en trams worden nu volledig ingepakt. Attentie is gegarandeerd.

Waar vroeger A-merken hun imago of merk communiceerden via TV en in winkels op A-locaties, is het marketinglandschap de afgelopen jaren flink door elkaar geschud. De opkomst van internet en met name social media zorgden ervoor dat marketeers massaal budget staken in online marketing. Print en andere media, zoals radio en TV, moesten het even met minder doen. O


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren