Abonneren  Inloggen

Toekomstbestendig drukwerk

9 maart 2021
Premium

Per 1 februari wordt City bovenop de 365.000 huishoudens bij nog eens 380.000 huishoudens door de brievenbus bezorgd. Na Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Den Haag en Haarlem verspreidt Spotta het magazine nu ook in Leiden en Rotterdam, steden die het opt-in systeem voor reclamedrukwerk invoeren.

Thomas Hopman is commercieel directeur van een landelijk opererende drukwerkbezorger, die de wekelijkse folderpakketten niet kwijt kan in ongestickerde bussen. Geïntegreerd in City komen de weekaanbiedingen in advertentievorm wel binnen bij de consument met geen of een Nee/Ja-sticker. Begin 2018 ontstond het idee voor City op initiatief van H.A.H. Retai


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren