Terug naar overzicht

Premium artikel Creatie

6 tips om met print de digitale generatie te bereiken

Jonge consumenten zijn wel degelijk geïnteresseerd in post. Dat blijkt uit Amerikaans en Duits onderzoek. Wil je die millennials aanspreken, de generatie Y die geboren is tussen 1980 en 2000, dan moet je wel rekening houden met een aantal zaken. Vandaar de 6 tips hieronder.

  • 30 jul 2019

De jonge generatie leeft digitaal. Ze leest haar berichten online en chat de hele dag door met vrienden op sociale media. Tegelijk zorgt dat er voor dat het onderscheidend is om via andere media te communiceren, meldt de Duitse titel W&V. Volgens een onderzoek van de US Postal Service (USPS) ontvangt de meerderheid van de jonge consumenten, 87 procent, graag post.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!