Terug naar overzicht

Management & Strategie

Groeibriljant ReclameOnline verbaast signwereld

De opmars van de Vlaamse signmaker ReclameOnline lijkt op een sprookje. Franky De Meyer: ‘In 2013 begon ik in een garage met 0 collega’s en 6 orders per dag, niet gehinderd door grafische vakkennis. In maart 2019 verwerkten 38 medewerkers dagelijks 242 orders. In 2020 wil ik met 50 FTE 400 orders verwerken en all the way internationaal gaan. Om hier te werken moet je groot willen denken.' 

  • 21 mei 2019

14 mei deelde De Meyer zijn verhaal tijdens Het Benelux Online Print Event, dat werd georganiseerd door het Vlaams Innovatiecentrum voor Grafische Communicatie (VIGC).150 professionals uit diverse Europese landen kwamen ervoor naar het congrescentrum van de Antwerpse Zoo. Het VIGC had een diversiteit aan lezingen samengesteld, gevolgd door een sfeervol netwerkdiner.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!