Terug naar overzicht

Management & Strategie

Beprijzing cruciale vaardigheid in printsector

Het Britse Printweek deed een belronde in de Britse printsector over het thema prijsstrategie. We vatten de uitkomsten samen. ‘Goedkope print kan maar in twee richtingen gaan: nog goedkoper worden of verhuizen naar online.’

  • 7 jan 2019

Prijsstelling is in de zakenwereld een serieus onderwerp. Stel je prijs te hoog en je bent niet concurrerend. Stel hem te laag en je maakt geen winst. Het is ook een gevoelig onderwerp: de meeste printbazen die Printweek interviewde over dit onderwerp wilden alleen anoniem reageren. Drukkers die wel on the record reageerden lieten niet het achterste van hun tong zien uit vrees een concurrentievoordeel teniet te doen.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!