Terug naar overzicht

Techniek & Materiaal

Sign: Axent Reclame zoekt het in complexe projecten

Extreme flexibeliteit vindt Directeur Bert Verhoek de kernwaarde van zijn bedrijf. ?Waar anderen zeggen dat iets niet kan, vinden wij altijd wel een manier om een opdracht voor elkaar te krijgen. Het is voor ons als signbedrijf de manier om ons te positioneren ten opzichte van de opkomende concurrentie van drukkerijen.?

  • 1 nov 2018

Bij Axent Reclame is het “hoe ingewikkelder, hoe beter”. ‘Waar anderen omvallen van de stress, komen wij in actie’, zegt Directeur Bert Verhoek. ‘Tot in het extreme. Want we verleggen ook regelmatig onze eigen grenzen. Zo zijn we tegenwoordig niet alleen bezig met signing, maar soms ook met het regelen van bouwwerkzaamheden. Het is ontzorgen in het extreme.’ Als voorbeeld noemt hij een Nederlandse winkelketen.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!