Terug naar overzicht

Premium artikel Sign

Het recept voor de beste voertuigwrap

Buitenreclame scoort volgens studies van Nielsen goed ten opzichte van traditionele communicatiekanalen. Een sterk opkomende vorm is het wrappen van voertuigen en objecten. De hiervoor speciaal ontwikkelde folies maken het mogelijk allerlei objecten in te pakken. Het meest opvallend zijn complete voertuigen. Zelfs bussen en trams worden nu volledig ingepakt. Attentie is gegarandeerd.

  • 31 jul 2018

Waar vroeger A-merken hun imago of merk communiceerden via TV en in winkels op A-locaties, is het marketinglandschap de afgelopen jaren flink door elkaar geschud. De opkomst van internet en met name social media zorgden ervoor dat marketeers massaal budget staken in online marketing. Print en andere media, zoals radio en TV, moesten het even met minder doen.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!