Abonneren  Inloggen

Verovert Nederlandse franchiseformule Happyprinting de wereld?

20 mei 2019
Premium

De Starbucks op printgebied. Dat moet het Nederlandse Happyprinting worden. Een wereldwijd online printmerk op franchisebasis. Oprichters Jean-Pierre Meijer en Sven Rusticus vertellen over hun internationale avontuur. Ze hebben nu acht franchisenemers -bedrijven met een omzet van 5 tot 50 miljoen euro- van Japan tot Noorwegen. Over een maand gaat de eerste echt live.

Het afgelopen jaar zag je zo nu en dan een berichtje, afkomstig van de Nederlandse start up Happyprinting in Utrecht. Over een bedrijf in Noorwegen dat de naam Happyprinting aanneemt, vervolgens een Australië, een in Bulgarije en recent een in de Filipijnen. PRINTmatters sprak met de oprichters, de Nederlanders Jean-Pierre Meijer (links op de foto boven) en Sven Rusticus. Meijer was twintig jaar global IT director bij Dow Chemicals en is nu coo en cto bij Happyprinting. Ru


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren