Abonneren  Inloggen

Marco Aarnink komt met Print.com: lukt zoiets een tweede keer?

3 september 2018
Premium

Maagdenburgstraat 24 in Deventer, het voormalige pand van Drukwerkdeal. Start-up-sfeer. Marco Aarnink begint opnieuw. Nu met de internationale naam Print.com. De lat ligt hoog, weet hij. En iedereen kijkt mee. Beleving wordt de onderscheidende internationale positionering, gericht op de groep kleine tot middelgrote ondernemers die print nu nog niet via internet bestelt.

Er gebeurt weer eens iets spannends in de branche. De succesvolle ondernemer Marco Aarnink komt terug. Opnieuw als internetdrukker. Binnen de branche kent iedereen zijn naam. Hij was met Drukwerkdeal de eerste succesvolle internetdrukker van Nederland en verkocht de onderneming in 2014 aan Vistaprint (nu Cimpress). Van het bedrag dat hij ontving, kon hij op zijn 28ste al rentenieren. De meeste mensen dromen van een zorgeloos bestaan met alleen maar reizen en weelde. Aarnink niet. Hi


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren